გაკვეთილის გეგმები


გაკვეთილის  მთავარი  თემა
ატომოს  აღნაგობა
სწავლების  საფეხური
მე-8  კლასი
მოსწავლეთა  პროფილი
კლასში   24  მოსწავლეა
გაკვეთილის  მნიშვნელობა/აქტუალობა
ატომის  აღნაგობის  გაცნობა.პროტონის,ნეიტრონის  და   ელექტრონის  დახასიათება   და  ელემენტის რიგითი  ნომრის  ფიზიკური  აზრის   განსაზღვრა.
გაკვეთილის  მიზნები  და  შედეგები
მსჯელობს  ატომბირთვის   შედგენილობაზე.
განსაზღვრავს  პროტონის,ნეიტრონის  და ელექტრონის   მუხტს  და  მასას.იცის  ნეიტრონების რიცხვის  გამოთვლა. მსჯელობს   პერიოდულ  სისტემაში  ელემენტის   რიგითი  ნომრის   ფიზიკური  არსის  შესახებ.
წინასწარი  ცოდნა
მოსწავლეებს  ვთხოვ  გაიხსენონ,  რა  იციან ატომის  შესახებ.რა  ქვია  ერთი  სახის  ატომებს.რითი განსხვავდებიან  ატომები  ერთმანეთისაგან.
შეფასების  საგანი  დაპროცედურები
ჯგუფური  მუშაობა, წყვილებში  მუშაობა. შევაფასებ  ჩართულობას გაკვეთილზე და  გააზრების  უნარს.შესაფასებლად  გამოვიყენებ  როგორც  განმავითარებელ  ისე  განმსაზღვრელ  შეფასებას.
სასწავლო  მასალა  და  ტექნიკური რესურსები
ელემენტთთა პერიოდული  სისტემა.  ტაბულა  ,,ატომის  აღნაგობა, სახელმძღვანელო,პროექტორი
გაკვეთილის   მსვლელობა
  პროვოცირება(10)წუთი.   ტექსტზე  მუშაობა.  მინი  ლექცია,(15წთ.)   სლაიდის    ჩვენება (10)  წთ. ცოდნის  რეალიზება (20წთ)










შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
დაბალი( 3-4)
საშუალო(5-6)
კარგი(7-8)
საუკეთესო(9-10)
მსჯელობა მარტივ და რთული ნივთიერებების შედგენილობაზე
ვერ მსჯელობს მარტივი და რთული ნივთიერებების შედგენილობაზე
ნაწილობრივ მსჯელობს მარტივი და რთული ნივთიერებები ს შედგენილობაზე
დამოუკიდებლად მსჯელობს მარტივი და რთული ნივთიერებების შედგენილობაზე
სრულყოფილად მსჯელობს მარტივი და რთული ნივთიერებების შედგენილიბაზე
ქიმიური ელემენტების სიმბოლოების წერა
ვერ წერს ქიმიური ელემენტის სიმბოლოებს
ნაწილობრივ სწორად წერს ქიმიური ელემენტის სიმბოლოებს
სწორად წერს სიმბოლოების უმეტეს ნაწილს
ყველა ქიმიურ სიმბოლოს სწორად წერს
ქიმიური ელემენტის სიმბოლოების გამოთქმა
ვერ გამოთქვამს ქიმიური ელემენტის სიმბოლოებს
მაწილობრივ სწორად გამოთქვამს ქიმიური ელემენტის სიმბოლოებს
სწორად გამოთქვამს სიმბოლოების უმეტეს ნაწილს
ყველა ქიმიურ სიმბოლოს გამოთქვამს სწორად
მთლიანი შთაბეჭდილება
მიზანი არ არის ნიღწეული
მინიმალურად არის მიზანი მიღწეული
მიღწეულია გარკვეული მიზანი
ყველა მიზანი სრულად არის მოღწეული

Комментариев нет:

Отправить комментарий